Har tråkigt!



Om dig:
Vad heter du? - Linn Johansson
Hur gammal är du? - 14
Hur lång är du? - Typ 1,61
Hur mycket väger du? - Ingen som helst aning
Vilken hårfärg har du? - svart
Vilken ögonfärg har du? - blåa
Är du nöjd med ditt utseende? -Ibland =).
Vill du ändra något angående ditt utseende? - Jag vill ha längre hår!

Kärlek:
Har du någon pojkvän/flickvän? - yes
Är du kär? - nej, förälskad
Har du någon på G? -
Har du strulat? - Japp
Är du olyckligt kär? - nej
Är du oskuld? - klura på den ni ;) 

Mat/dryck:
Favorit mat? - Vene
Äckligaste maträtten? - Blodpudding.. Usch!
Äter du mycket/ofta? - jag är matvrak!
Vilken är din favorit läsk? - Cola typ
Favorit energidryck? - Redbull
Gillar du sushi? - typ?

Känslor/tankar:
Är du lycklig? - Japp det är jag
Har du haft självmordstankar? - Förut, men jag vill inte dö precis.
Har du försökt ta livet av dig? - Nej
Tänker du ofta på döden? - Nej det gör jag inte
Är du avensjuk på något/någon? - Nja
Tror du på gud? - nope
Vill du leva eller dö? - beror på

Vänskap/Kompisar:
Vem är din bästavän? - Ellinore löfman
Varför är hon/han din bästavän? - För att hon är hon =)
Älskar du hon/han? - såklart
Hatar du någon just nu? - nja
Vem hatar du? - Pff, det är några stycken
Har du många vänner? - vene
Saknar du dina gamla barndomsvänner? - Har kontakt med dom flesta

Övrigt:
Hemmakväll eller festa? - Beror på
Pojkvän eller kompisar? - pojkvän
Kissie eller Kenza? - Kissie
Facebook eller msn? - båda (y)

Kommentarer
Postat av: ida.

Fin blogg! :)<3

2010-04-28 @ 10:46:01
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/
Postat av: Linn

tack så mycket :)<3

2010-04-28 @ 11:32:45
URL: http://liaofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

du gör det inte så mkt bättre med att du skriver pff.. några stycken till hatar du någon/några? jag visste inte att du hatade oss? för om du verkligen gjorde det skulle du väl inte vilja ha tillbaka oss vilket det känns som du vill? :O

2010-04-28 @ 17:17:24
Postat av: ellinore

aaw, va gullig du är! ;$

jag älskar dej, finns alltid för dej.. <3

2010-04-28 @ 20:13:21
URL: http://eellinorelofman.blogg.se/
Postat av: Linn

jag syftade inte på er, allt är ju bra nu?

2010-04-28 @ 21:12:34
URL: http://liaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0